Čo je to depozit formou predautorizácie?
Pri každom prenájme sa musí zložiť depozit. Tento depozit v našej spoločnosti vykonávame formou predautorizácie – operácie slúžiacej na blokovanie určitej sumy na karte. Táto operácia je vykonávaná autorizačným centrom kariet príslušnej banky. Po vrátení vozidla v poriadku je tento depozit uvoľnený. (Celá suma preduatorizácie ostáva na vašom účte, ak je auto vrátené v poriadku táto suma je uvoľnená, ak nie, slúži ako depozit počas doriešenia poistnej udalosti.)
Kedy dostanem depozit spať, kedy bude odblokovaný?
Depozit, ktorý je zablokovaný na karte, bude z našej strany uvoľnený ihneď, keď vrátite vozidlo v poriadku (čisté, dotankované, bez poškodení)
Čo mám robiť v prípade, že ste mi depozit odblokovali a peniaze stále nie sú uvoľnené?
V takomto ojedinelom prípade je nutné kontaktovať vašu banku, spolu s dokladom o odblokovaní, ktorý vám radi dodáme.
V akom stave je vozidlo pri prevzatí?
Vozidlo dostávate čisté s plnou nádržou. Naše vozidlá sú v TOP stave, maximálne 3 roky staré.
Aké doklady dostávam k vozidlu?
Na začiatku prenájmu dostávate zmluvu o prenájme, doklady (technický preukaz, doklad o povinnom poistení, doklad o diaľničnej známke, kontakt…)
Aké poistenie je v cene?
V cene je zahrnuté poistenie PZP. Podľa žiadosti klienta havarijné poistenie vozidiel do štátov EÚ (výška spoluúčasti podľa triedy vozidla).
Cena v cenníku je uvedená za 1 deň? Koľko trvá prenájom na 1 deň?
Denný prenájom trvá 24 hodín. Každá cena uvedená v cenníku je denná sadzba pri konkrétnom počte dní prenájmu. (napr., od rána 8:00 do ďalšieho dňa ráno 8:00)
Do ktorých krajín môžem s vozidlom od EUCARS vycestovať?
Vycestovať bez obmedzenia môžete do krajín Európskej Únie s výnimkou Bulharska a Rumunska. Vyslovený zákaz je cestovať na Ukrajinu, do Srbska, Kosova, Bosny a Hercegoviny, Albánska, Macedónska a ostatných krajín bývalého Sovietskeho zväzu.
Môžem vozidlo vrátiť aj neskoro večer alebo cez víkend?
Najlepšie je túto možnosť spomenúť pri objednávke, v nadväznosti na čo vám bude vypracovaná ponuka.
Ako môžem platiť za prenájom?
Za prenájom môžete platiť v hotovosti alebo kartou – debetnou alebo kreditnou (VISCARD, MASTER CARD, MAESTRO. Nepodporujeme AMERICAN EXPRESS alebo Diners Club).
Kde si môžem prevziať vozidlo?
Vozidlo si môžete prevziať na jednej z našich pobočiek v Bratislave. Vozidlo vám ale tak isto vieme pristaviť na adresu podľa vášho výberu. Táto služba môže byť v nadväznosti na dobu prenájmu a typ vozidla spoplatnená.
Dostávam k vozidlu aj diaľničnú známku?
Dostávate diaľničnú známku na území Slovenskej republiky.
Čo mám robiť v prípade, že sa stane poistná udalosť?
V každom prípade v prvom rade kontaktujete naše servisné stredisko (kontakt dostávate na začiatku prenájmu) a následne políciu SR.
V akom časovom predstihu je potrebné si vozidlo rezervovať?
Naša spoločnosť pracuje s rezervačným systémom. Vozidlo je vhodné si rezervovať v dostatočnom časovom predstihu. V prípade potreby súrneho prenájmu je najlepšie zatelefonovať na jedno z čísel našej spoločnosti a preveriť si vozidlá, ktoré sú práve k dispozícii.
Sú vozidlá, ktoré sa nachádzajú na webovej stránke všetky voľné?
Na webovej stránke spoločnosti v sekcii vozidiel sú uvedené všetky vozidlá, ktoré má naša spoločnosť vo vozovom parku. Neznamená to, že sú všetky voľné. Pri zadaní termínu vyzdvihnutia vozidla a zadania termínu vrátenia vozidla systém automaticky sprístupní vozidlá, ktoré sú k dispozícií.
Cena je vrátane DPH?
Naša spoločnosť je platcom DPH. Všetky ceny na stránke sú uvedené s DPH.
Čo mám robiť keď si potrebujem prenájom vozidla predĺžiť?
Je potrebné, čo najskôr ako túto skutočnosť zistíte, sa s nami spojiť telefonicky a overiť si, či je možné si predĺžiť prenájom, najneskôr však min. 24 hodín pred vrátením.